Viata pamânteasca îi este data omului sa-si pregateasca vesnicia. (...) Viata de aici este doar o scoala în pregatirea noastra pentru viata vesnica. (Nicodim, Patriarhul României)
Aici veti găsi o mare parte din materialele apărute în revista Viata. Veţi găsi în cadrul unei pagini toate materialele apărute în legatură cu tema respectivă și informarea va fi mai simplă; sperăm să vă fim de folos, cu adevărat.

10 septembrie 2012

Gandeste pozitiv, dar nu oricum.

 "Devenim ceea ce credem despre noi, zi de zi."  - Ralph Waldo Emerson

Schimbaţi-vă gândurile şi veți schimba lumea

Afirmaţiile sunt cuvinte sau expresii prin care se afirmă un singur gând despre sine sau despre alte persoane. Acesta este modul în care se poate forma o programare negativă sau pozitivă.
După ce gândurile sunt repetate, ele devin în curând o credinţă, iar apoi aceasta credinta poate deveni realitate.
În acest fel ne-am format frica de sărăcie, boli, probleme legate de greutate, de relaţii . un anumit talent la se cere un talent la scris afirmaţii și trebuie pus accentul pe pozitiv.
Situaţiile negative neagă scopul afirmaţiilor .
Păstraţi declaraţiile în prezent. Declaraţiile la viitor ne distrag atenţia de la a fi prezent în acest moment.
 O astfel de declaraţie - de ex. ca vom fi bogați într-o buna zi.....are puterea de a ne menține în sărăcie, deoarece afirmația este că bogăţia va veni mai târziu. Mai târziu ori niciodată, aşa ca e bine să ne focalizam pe ACUM.  De exemplu : Eu sunt bogat sau Astăzi sunt prosper.
Cand simti tensiune, stres sau  anxietate, o afirmatie te face sa te simti bine: EU SUNT PUTERNIC.
- dragoste, sanatate, greutatea perfecta - vin la mine cu usurinta si fara efort.
 Eu sunt întotdeauna echilibrat.
EU am o SĂNĂTATE PERFECTĂ
 - ma simt minunat
Dacă este nevoie sa o spun de pesteo mie de ori pe zi, apoi o fac.

* Pentru a avea succes în vânzari, la lucru etc.
Încercaţi următoarele afirmaţii, timp de 5 minute, de două ori pe zi, timp de 21 de zile. Înregistrează-le şi asculta-le în maşină.
Sunt puternic
Sunt relaxat şi odihnit
Am succes în tot ceea ce întreprind
Sunt gata pentru succes în vanzari, acum
Mă simt bogat
Sunt fericit
Sunt recunoscător pentru sănătatea mea bună
Fiecare vânzare e foarte buna
Am prosperat tot mai multt în fiecare zi
Am perspective mari în fiecare zi
Nu sufar de nicio lipsa in viața mea
M-am născut ca să câştig
Afirm numai lucruri bune pentru toţi clienţii mei
În fiecare zi învăţ idei noi despre vânzare
Am învăţat să fiu recunoscător pentru poziţia mea în vânzări
Am un sentiment de auto-apreciere
Eu folosesc talentele mele de vânzări pentru a-i ajuta pe altii
Mă iert pentru vânzările pierdute
Eu cresc în toată experienţa de afaceri
Am vizualizat premiile ce le voi câştiga
Am o atitudine pozitivă faţă de toată lumea
Sunt calm şi liniştit
 Potenţialul meu nu poate fi limitat
Eu accept  succesul în vânzări
Lumea are nevoie de un agent de vânzări ca mine
Nimeni nu-mi poate lua perspectiva pozitivă asupra mea

Niciun comentariu:

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape