Viata pamânteasca îi este data omului sa-si pregateasca vesnicia. (...) Viata de aici este doar o scoala în pregatirea noastra pentru viata vesnica. (Nicodim, Patriarhul României)
Aici veti găsi o mare parte din materialele apărute în revista Viata. Veţi găsi în cadrul unei pagini toate materialele apărute în legatură cu tema respectivă și informarea va fi mai simplă; sperăm să vă fim de folos, cu adevărat.

22 octombrie 2010

Rezultate obtinute prin tratarea cu apă bionică

Printre oamenii de știință care au lucrat la crearea BIONIC WATER — doctorul fizioneurolog, Nikolai Mihailovici Kardanov, membru-corespondent al Academiei Ruse de Științe ale Naturii, a dezvoltat o metodă unică de nanostructurare a apei, împreună cu fizio-neurologii, fizicienii și experții europeni, în domeniul magnetismului terestru și mineralogiei. 

Aceste produse BIONIC WATER au fost testate pe un numar de 30.000 de cazuri, timp de 20 in clinica medicului neuro-fiziolog Nicolai Kardanov din Moscova.

31 august 2009 Barbara A., 57 ani, Polonia, or. Kalisz
Am suferit de astm din anul 1978. Accesele se repetau minim de 1-2 ori pe săptămână, se manifestau urât. Am început să utilizez IMB system începând cu luna mai 1997, iar după 2 luni accesele au încetat. Nu mai tuşeam de dimineaţă, expectorând cantităţi mari de spută. Accesele nu mai apăreau, randamentul de muncă s-a mărit, starea generală a sănătăţii s-a îmbunătăţit. În decembrie 1997 a fost ultimul acces, a decurs uşor, tusea apărea tot mai rar, mai persista puţin dispneea la ger. Începând cu luna mai 1998 mă simt sănătoasă, nu am accese. Accesele de astm au încetat, dispneea şi tusea nu se mai apar. Sunt profund recunoscătoare creatorilor setului IMB system, datorită căruia eu pot să duc o viaţă împlinită şi fericită, să percep lumea în toate culorile ei!

21 august 2009 Clara C., 38 ani, Ungaria, or. Miskolc
Eu sufeream de sindromul oboselii cronice, disbacterioză, pielonefrită. Aveam senzaţii neplăcute şi dureri persistente. Viaţa mea era sumbră şi plictisitoare. Au început problemele în viaţa personală. Am urmat un tratament tradiţional. După ce am urmat cursul IMF system am început să mă simt mai bine, din februarie 2009 mă simt complet sănătoasă. Am început să văd viaţa în culori, muncesc mult şi trăiesc din plin!

8 august 2009 Horst B., 64 ani, Austria, or. Viena
Când am început tratamentul sufeream de hepatită cronică şi pancreatită, ateroscleroză, boala ischemică a inimii. Rezultatele analizelor de sânge deviau mult de la normă. În pofida faptului că respectam o dietă strictă, aveam dureri permanente în abdomen, care mă epuizau şi îmi dădeau o senzaţia de disperare. Suplimentar la tratamentul de bază am început să utilizez RMB system începând cu septembrie 2007, şi către luna octombrie 2008, indicatorii analizelor de sânge s-au apropiat semnificativ de normal.. În cazul în care, nu respect dieta, foarte rar apar dureri uşoare în abdomen, Tensiunea este normală, iar inima funcţionează ca ceasul! Vă mulţumesc!

19 august 2009 Alexei C., 22 ani, Rusia, or. Sankt-Petersburg
Practic hocheiul de mai mulţi ani. Vreau să ajung la nivel profesionist. Antrenamentele îmi ocupă tot mai mult timp, sarcina devine tot mai grea. Am început să simt dureri frecvente la încheieturi. După fiecare antrenament mă dureau muşchii un timp îndelungat. Am început să urmez Smartan după fiecare antrenament. Durerile au slăbit. Peste o perioadă de timp durerile se manifestau foarte rar, iar după utilizarea produsului Smartan treceau imediat. Smartan este foarte simplu de aplicat, îl recomand tuturor!

30 aprilie 2002 Iacub M., 50 ani, Polonia, or. Lublin
În 1990 am suferit un infarct. Mergeam fără dureri 150 metri. Îmi îngheţau picioarele chiar şi la cald. Tensiunea arterială era mare 190/90-180/80. M-am tratat la spital. În noiembrie 1991 am început să folosesc RMB system. Din iulie 1992 merg fără dureri în picioare până la 500 metri. Tensiunea arterială este stabilă 130/80 — 140/80, mă simt bine. Pot să merg! Durerile au dispărut! Vă mulţumesc foarte mult.

15 aprilie 2001 Mateuş P., 43 ani, Polonia, or. Varşovia
Din 1990 am suferit de glomerulonefrită la ambii rinichi, dereglarea filtrării urinei, concentrării ei (retroabsorbţiei renală). Tensiunea arterială era mare 180/120. Rezultatele analizelor urinei erau foarte diferite în raport cu nivelul normal. Mă chinuiau edemele şi durerile în regiunea rinichilor. O perioadă lungă de timp am fost internat la spital. În martie 1995 am început să folosesc RMB system. În luna iulie edemele, deja, s-au micşorat semnificativ, analizele s-au normalizat. Tensiunea arterială nu depăşeşte 160/110. Acum lucrez. Spre luna noiembrie 1995, edemele au dispărut aproape de tot, durerile la fel. Din martie 1998, mă simt sănătos. Vă mulţumesc foarte mult!

17 aprilie 2009 Constantin G, 49 ani, Rusia, or. Sankt-Petersburg
Sindromul oboselii cronice a fost stabilit în anul 1996. În copilărie am suferit de tuberculoză pulmonară. Din cauza deficienţei imunitare a apărut procesul de tuberculoză într-un plămân. Am urmat un tratament şi am utilizat IMF system din mai 1997 până în mai 1998. Toate simptomele au dispărut; conform rezultatelor radiografiei plămânilor, în martie 1998 procesul de tuberculoză în plămâni nu a fost depistat. În luna mai 1998, am facut controlul medical, ca rezultat s-a demonstrat că pot munci pe mare, am plecat în expediţie pe un vas din SUA în Atlanticul de Sud.

20 martie 2009 Elizaveta L. , 52 ani, Rusia, or. Moscova
Începând cu anul 1990 după stabilirea diagnozei afecţiunea autoimună a glandei tiroide, «Struma Hashimoto», am consumat preparate hormonale, simţeam în permanenţă oboseală, slăbiciuni, răceam des, mai mult ca atât, după o perioadă boala a început să se agraveze: unghiile au devenit fragile, a început să cadă părul, starea psihică era la limită de criză nervoasă. Am urmat un tratament medicamentos complet, am respectat dietă, iar din martie 1996 am început să urmez şi programul IMB system. În septembrie 1997, conform rezultatelor investigaţiei cu ultrasunet glanda tiroidă s-a micşorat cu 40% în comparaţie cu luna mai, iar din ianuarie 1998, în baza concluziei institutului endocrinologic din or. Moscova, sunt sănătoasă. Am continuat să urmez IMB system până în martie 1998; consumarea IMB system mă ajuta să suport mai bine tratamentul, iar acum mă simt excelent, lucrez activ, sunt energică, nu am accese. Dvs faceţi un lucru bun pentru a contribui la o stare mai bună de sănătate a oamenilor, acordându-le a doua şansă pentru a duce o viaţă împlinită.

5 iunie 2008 Gleb A., 64 ani, Ucraina, or. Kiev
Am suferit de gastrită cronică, ulcer stomacal. În 1998 am avut hemoragie ulceroasă. În ianuarie 2001, în paralel cu tratamentul administrat, am început să consum RMB system. Începând cu ianuarie 2003, durerile de stomac au dispărut, nu mai respect dieta, mă simt excelent. Dvs. mi-aţi oferit fericirea şi posibilitatea de a continua munca şi de a face activitatea care îmi place!

16 septembrie 2007 Boris A. , 59 ani, Rusia, or. Novosibirsk
Am o activitate de 15 ani în SAE. Sufeream de astm din 1980. Crizele erau dese, se repetau de 2-3 ori în decurs de 24 de ore. Pe vreme ploioasă era şi mai rău — dispnee. Răceli dese. Consumam preparate hormonale. Am început să utilizez IMF system din decembrie 1995, în primele 2 luni am simţit acutizări: tuse, multă spută, însă dispnee mai rar. Accesele de astm nu s-au mai repetat, lucram activ. Din decembrie 1996 stare mea generală de sănătate este excelentă. Crizele de astm au încetat, dispneea la fel. Vă mulţumesc! Datorită dvs am o viaţă normală!

28 noiembrie 2006 Ştefan L., 64 ani, România, or. Braşov
Aveam o ocluziune (blocare) a arterei coxale din dreapta. Mergeam cu mare dificultate şi doar prin casa, aveam permanent tensiune arterială: 160/100 — 180/100. Am fost internat la spital. În paralel am început să folosesc RMB system începând din luna decembrie 2004. Către luna noiembrie am reuşit să merg fără dureri. Inima nu mă mai supără, tensiunea este în limita normală pentru desfăşurarea activităţii. RMB system este un elixir al tinereţii şi longevităţii!

16 septembrie 2008 Ilona M., 36 ani, Ungaria, or. Budapesta
Profesia mea e legată de zboruri frecvente, schimbul fusului orar. Organismul nu poate face faţă stresurilor şi suprasolicitărilor permanente. Toate acestea s-au finalizat cu diminuarea imunităţii. Am început să răcesc des. În perioada epidemiilor de gripă nu pot să evit locurile aglomerate şi, în consecinţă, mă îmbolnăvesc. Au început problemele la serviciu. Din cauza răcelii eram nevoită să amân întrevederi importante. Am început să folosesc Ardiwin. Când răceam, după utilizarea Ardwin boala trecea foarte repede şi uşor, fapt care mi-a permis să nu-mi întrerup activitatea de muncă.

11 august 2006 Eugen S., 46 ani, Kazakhstan, or. Almata
Fumez de 20 ani. Din cauza stresului frecvent la serviciu nu mă pot lăsa nicicum de acest viciu. Rezultatele fumatului s-au manifestat asupra sănătăţii mele şi m-am ales cu probleme de sănătate. Mă deranja tusea permanentă în special dimineaţa, si dispneea. Când am început să urmez Deep&Free, starea mea generală s-a îmbunătăţit. Treptat, tusea a început să dispară, a apărut starea de uşurare şi vitalitate.

2 octombrie 2009 Andrei I., 31 ani, Ucraina, or. Mariupol
Când lucrezi toată săptămâna, aştepţi cu nerăbdare week-end-ul! Vrei să te relaxezi cu prietenii, dar şi să petreci timpul în familie. Deseori ne facem planuri cu soţia unde să ieşim cu copiii, dar se mai întâmplă să fim nevoiţi să contramandăm vizitele. După petrecerile cu prietenii, unde de obicei pot consuma mai mult alcool, nu sunt în stare să urc la volan şi toată ziua zac în pat, fiind chinuit de durerile de cap. În familie apar conflicte. Mi-au recomandat să consum Good morning. Când mi s-au repetat suferinţele, l-am folosit. Starea mea generală s-a îmbunătăţit vizibil. Senzaţia de greutate şi durerile au trecut. Acum, când mă pregătesc să merg în vizită, întotdeauna folosesc Good morning înainte şi, imediat după ce consum alcool. Vă mulţumesc din suflet! Viaţa în familia mea a revenit la normal!

Află mai multe AICI.

Niciun comentariu:

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape